... Ιστοσελίδες στα "μέτρα" σας.

Χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας

 

Ίσως αυτή τη φορά το αποτέλεσμα της ιστοσελίδας σας να μην ήταν αυτό που είχατε φανταστεί, ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά.
Κακή επιλογή εταιρείας ISP (Internet Service Provider); Ανθρώπινα είναι τα λάθη…και ποτέ δεν είναι αργά για να τα διορθώσουμε. Καλώς ή κακώς, όπως και σε όλους τους χώρους, έτσι και στο χώρο των παροχέων υπηρεσιών internet υπάρχουν διαφόρων ειδών ‘επαγγελματίες’. 


Μετά από μια μικρή περιήγηση στο Διαδίκτυο ο καθένας μας μπορεί να διαπιστώσει τη σοβαρότητα αλλά και το βάρος που δίνει η κάθε εταιρεία ως προς το σχεδιασμό μιας σελίδας. Και πώς θα γίνει η μεταξύ τους σύγκριση; Από το τελικό προϊόν και όχι μόνο! 
Μιας και η ηλεκτρονική σας παρουσία στο Διαδίκτυο είναι εκτεθειμένη σε εκατομμύρια χρηστών ανά τον κόσμο, θα την εμπιστευθείτε στον οποιοδήποτε; Είναι σημαντικό ώστε η εταιρεία που θα επιλέξετε να πληροί προϋποθέσεις ώστε δίκαια να φέρει και το τίτλο ISP.

Λειτουργικότητα σελίδων 
Η διαδικτυακή σας παρουσίαση πρέπει να είναι λειτουργική. Πόσοι είναι αυτοί οι οποίοι θα έχουν την επιμονή και υπομονή να περιμένουν να φορτώσει η σελίδα σας, ή να χρειάζεται να επιστρέψουν επανειλημμένα στην αρχική ενότητα ώστε να περιηγηθούν σε όλα τα υποσέλιδά της;

Καλαισθησία σελίδων 
Προσπαθούμε να ακολουθούμε τη τελευταία λέξη της μόδας στο web design δίνοντας ζωντάνια στις σελίδες μας, βαρύτητα στην αρμονία των χρωμάτων και μια πινελιά από την προσωπικότητα των πελατών.

Εύκολα αναγνώσιμες σελίδες 

Συμβατότητα σελίδων με διάφορους σελιδομετρητές (Internet Explorer, Netscape, κτλ ) 

Ποιοτικές φωτογραφίες
Η χρήση ποιοτικών φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης σύμφωνα με έρευνες μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τις πωλήσεις μέσω μιας ιστοσελίδας. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται καθημερινά και οι αγοραστές ψάχνουν να βρουν ιστοσελίδες ποιοτικά σχεδιασμένες ώστε να προχωρήσουμε σε κάποια αγορά. Παρουσιάζοντας τα προϊόντα σας με καθαρές ποιοτικές φωτογραφίες βοηθάτε τους επισκέπτες σας να έχουν μια πιο ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης.

Ενημέρωση πελατών για νέες προσφορές
Δεν αρκεί όμως η ύπαρξη μιας καλής ιστοσελίδας για να πετύχετε όλους τους στόχους σας. Θα πρέπει να κρατάτε το ενδιαφέρον των πελατών σας αναμμένο παρουσιάζοντας νέα προϊόντα και ειδικές προσφορές. Η ενημέρωση των αγοραστών μπορεί να γίνει συγχρόνως από πολλά μέσα (ιστοσελίδα, facebook, twitter, newsletter κ.α.) πετυχαίνοντας ακόμα καλύτερα και άμεσα αποτελέσματα.

Διοργανώστε ένα διαγωνισμό
Αν η επιχείρησή σας είναι νέα στον χώρο ή απλά θέλετε να προωθήσετε τα νέα σας προϊόντα σας προτείνουμε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό. Έτσι θα τραβήξετε γρήγορα την προσοχή του κοινού και θα αυξήσετε τον αριθμό των εν δυνάμει πελατών σας.

Οργάνωση της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα
Έχει πια αρχίσει να θεωρείται δεδομένη η ύπαρξη μιας επιχείρησης στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μιας και οι Έλληνες μόνο χρήστες ξεπερνούν τα 4 εκατομμύρια. Είναι λοιπόν εύκολο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι μια οργανωμένη παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα θα βοηθούσε στην προώθηση της ιστοσελίδας και της επιχείρησής σας.