... Ιστοσελίδες στα "μέτρα" σας.

Ηλεκτρονική Διαφήμιση

H διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι αυτό ακριβώς που δηλώνει η φράση αυτή. Διαφήμιση που εκτελείται μόνο στο διαδίκτυο. Στην πράξη, είναι η προσπάθεια να φτάσει η εταιρία ή τα προϊόντα μας στο κοινό που ενδιαφέρεται για αυτά. 

Σε όλο τον κόσμο, οι εφημερίδες και τα περιοδικά παρουσιάζουν μία κάμψη στα έσοδα τους από την διαφήμιση. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο έδαφος που κερδίζει η διαφήμιση στο διαδίκτυο αλλά και στο μερίδιο του κοινού, που αποτελείται κυρίως από νέους άνδρες και γυναίκες (στόχος των περισσοτέρων διαφημιζόμενων).

Οι δυνατότητες της διαφήμισης στο διαδίκτυο δεν έχουν όριο. Μπορούν να εμφανίζονται σαν διαφημίσεις της τηλεόρασης ή έντυπες . Επίσης με την χρησιμοποίηση των links οι διαφημιζόμενοι έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν τους υποψηφίους πελάτες κατευθείαν στην ιστοσελίδα τους, ή στην ιστοσελίδα που πουλάει τα προϊόντα τους.

Ένα άλλο δυνατό σημείο τους είναι ότι σε κάποιες διαφημίσεις δεν υπάρχει κόστος εάν δεν υπάρχουν αποτελέσματα. (click στην διαφήμιση). Αυτό εξυπηρετεί αυτούς που έχουν περιορισμένο budget διαφήμισης. Η διαφήμιση αυτή είναι πολύ ευέλικτη.

Έρευνα στο πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια έδειξε ότι 80% των χρηστών επισκέπτονται μόνο τα τρία πρώτα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Το 54% επισκέπτεται μόνο την πρώτη σελίδα του κάθε αποτελέσματος το 19% και την δεύτερη σελίδα και μόνο ένα 10% βλέπει και την τρίτη σελίδα του αποτελέσματος της μηχανής αναζήτησης.

Πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει αποτέλεσμα?

Σύμφωνα με τις στατιστικές, 77% των χρηστών χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης παρά διαφημιστικά banners ή web links ή emails για να πάρουν πληροφορίες για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.

84% που μένουν στο διαδίκτυο για 4 ή περισσότερες ώρες την ημέρα χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησες.

55% προτιμούν να αγοράσουν on line κάποιο προϊόν που τους ενδιαφέρει, αφού μελετήσουν τις λίστες των μηχανών αναζήτησης, και μόνο ένα 9% θα αγοράσει κάτι από διαφημιστικό banner.

Σε όλο τον κόσμο η διαφήμιση στο διαδίκτυο αναπτύσσεται σταθερά, όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες καταλαβαίνουν την δύναμη και την απλότητα του marketing των μηχανών αναζήτησης και το όφελος που έχουν από αυτή.

 

Άρθρα - διαφήμιση

Υπάρχουν ακόμα μερικοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι το αποτέλεσμα μιας διαφήμισης είναι η σαφής και άμεση επίπτωση στις πωλήσεις. Ακούω συχνά, "μπορώ να διαφημιστώ και περιμένω το τηλέφωνο να κτυπά έτσι ώστε να μπορώ να πουλάω περισσότερα». 

Δημιουργικότητα

Οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν στη δημιουργικότητα και να κάνουν τα εμπορικά σήματα τους ζωντανά.
Ένα εμπορικό σήμα το οποίο είναι ζωντανό στο μυαλό των καταναλωτών, έχει μια θετική εικόνα και μια σαφή διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού. Δεν πρόκειται για την ύπαρξη σας απέναντι στον  ανταγωνιστή σας. Πρόκειται για την κατανόηση των δυνατοτήτων σας  και την παρουσίαση αυτών με σαφήνεια στους πελάτες σας.

Οι πελάτες παρατηρούν τη ζωντάνια ενός εμπορικού σήματος, έτσι το θυμούνται και το προτιμούν όταν έρθει η ώρα. Η επένδυση στη δημιουργικότητα και τις νέες ιδέες είναι το κλειδί για να γίνει ένα brand ζωντανό.

Συνέργειες

Η εποχή που μια διαφήμιση  διατίθετο ξεχωριστά στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, το  Διαδίκτυο, τοποθετώντας φωτογραφίες  σε διάφορα φωτογραφικά άλμπουμ έχει περάσει, ακόμα κι αν είναι δύσκολο για πολλούς ανθρώπους να το δεχτούν. Πρέπει να σταματήσουμε να σκεφτόμαστε  τα διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως ξεχωριστές περιπτώσεις και θα πρέπει να τοποθετήσουμε το εμπορικό σήμα στην κορυφή, όχι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Στη συνέχεια, αρχής γενομένης από το εμπορικό σήμα και το συγκεκριμένο προϊόν πάμε από πάνω προς τα κάτω για να χτίσουμε τις καμπάνιες που χρησιμοποιούν τις συνέργειες μεταξύ των μέσων ενημέρωσης με στόχο να καταφέρουν το μέγιστο αποτέλεσμα από αυτά για το συγκεκριμένο προϊόν. Και το μέγιστο αποτέλεσμα δεν είναι πάντα συνδεδεμένο με την άμεση αύξηση των εσόδων.

Ένα spot στην τηλεόραση  διαφημίζει ένα νέο περιοδικό με δωρεάν λογισμικό για τον υπολογιστή σας. Ο πελάτης αγοράζει το περιοδικό, φορτώνει το λογισμικό και αυτό   τον οδηγεί σε μια ιστοσελίδα. Βλέπει το μέρος του spot στην τηλεόραση, αναγνωρίζει το προϊόν και μετά την είσοδο κάποιων πληροφοριών λαμβάνει έναν κωδικό ενεργοποίησης με SMS στο κινητό του τηλέφωνο.

Αυτό είναι και πάλι ένα πολύ απλό παράδειγμα για το πώς μπορείτε να συνδέσετε τα πράγματα από κοινού. Πολύ σημαντικό είναι να παραμείνετε τίμιοι απέναντι στον πελάτη και να του προσφέρετε την πραγματική αξία αυτών που πληρώνει!